Doelgroepverkenning parkeerbedrijf gemeente groningen 2009 – 2010
Dataset
Beschrijving
In het kader van het Marketingplan Parkeerbedrijf 2010-2015 heeft het Parkeerbedrijf de wensen van zijn klanten in kaart gebracht. Centraal daarbij staat de missie om alle doelgroepen te ‘ontzorgen’ op het gebied van parkeren. Per doelgroep is onderzocht wat de meningen zijn over de dienstverlening en communicatie van het Parkeerbedrijf en hoe het parkeren (inclusief fietsparkeren) in de stad wordt ervaren
Status
- Openbaarheidsniveau
- Publiek
- Beschikbaar sinds
- Updated
Kenmerken
- Wijzigingsfrequentie
- Nooit
- Labels
- doelgroepen voor parkeren, parkeren
Eigenaar
Contact
- Name
- Team OpenData Groningen
- opendata@groningen.nl
Metadata
- Identificatiemiddel
- https://data.groningen.nl/dataset/doelgroepverkenning-parkeerbedrijf-gemeente-groningen-2009-2010
- Metadata taal
- Nederlands
Distributies (1)
Doelgroepverkenning parkeerbedrijf gemeente groningen 2009 – 2010
Auteur: Nienke Dries
Opdrachtgever: gem. Groningen, Ruimtelijke Ordening / Economische Zaken