Overslaan en naar de inhoud gaan
Dexes.eu
  • Home
  • Over deze dataspace
  • Inloggen
  • NL
    ENNL
  • Zoeken

    Zoek door een overvloed aan datasets en services
  • Data

    • Zoek in dataspace
    • Iets anders toevoegen?

    Dataspaces

    • Zoek in dataspace

    Mijn Dexes

    • Mijn profiel
    • Mijn dataspaces
    • Mijn overeenkomsten
    • Mijn verzoeken
    • Binnenkomende verzoeken

    Dexes

    • Wordt lid
    • Deel veilig je data
    • Start een dataspace

    Ondersteuning

    • Over Dexes
    • Ondersteuning
    • FAQ
  • Anoniem

    Inloggen
  • Homepagina

    Data

    Dataspaces

    Mijn Dexes

    Dexes

    Ondersteuning

    Data

    • Zoek in dataspace
    • Iets anders toevoegen?

    Dataspaces

    • Zoek in dataspace

    Mijn Dexes

    • Mijn profiel
    • Mijn dataspaces
    • Mijn overeenkomsten
    • Mijn verzoeken
    • Binnenkomende verzoeken

    Dexes

    • Wordt lid
    • Deel veilig je data
    • Start een dataspace

    Ondersteuning

    • Over Dexes
    • Ondersteuning
    • FAQ

Indicatoren tevredenheid dienstverlening (tevredenheid & dienstverlening)

Dataset

Beschrijving

Beschrijving

Utrecht in Cijfers is de online databank van de gemeente Utrecht. Hier publiceert de afdeling Onderzoek & Advies cijfers over de stad Utrecht en de Utrechtse wijken en buurten. Met Utrecht in Cijfers willen we alle geïnteresseerden in Utrecht laten zien hoe het feitelijk met Utrecht gaat. Utrecht in Cijfers is opgedeeld in thema's.

Binnen het thema 'Tevredenheid dienstverlening (Tevredenheid & dienstverlening)' vindt u informatie over de volgende 23 'indicatoren':

  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via de balie regelt
  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via de telefoon regelt
  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via de website regelt
  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via een brief regelt
  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via een e-mail regelt
  • % dat een aanvraag bij de gemeente liefst via social media regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via de balie regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via de telefoon regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via de website regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via een brief regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via een e-mail regelt
  • % dat een reactie, idee of klacht naar de gemeente liefst via social media regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via de balie regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via de telefoon regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via de website regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via een brief regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via een e-mail regelt
  • % dat info van de gemeente liefst via social media regelt
  • rapportcijfer baliebezoekers voor publieksbalies
  • rapportcijfer bellers met Klant Contactcentrum
  • rapportcijfer e-mail (digitale dienstverlening)
  • rapportcijfer website (digitale dienstverlening)
  • rapportcijfer WhatsApp (digitale dienstverlening)

Aantal indicatoren

Aantal indicatoren onder dit thema: 23

Bron

Onderzoek & Advies, gemeente Utrecht, Inwonersenquête; gemeente Utrecht

Gerelateerde datasets

Andere datasets die binnen dit thema vallen:

  • Indicatoren Baliebezoek en telefonie (Tevredenheid & dienstverlening)
  • Indicatoren Online dienstverlening (Tevredenheid & dienstverlening)
  • Indicatoren Voorkeur voor contact met en informatie van de gemeente (Tevredenheid & dienstverlening)

Status

Openbaarheidsniveau
Publiek
Beschikbaar sinds
06/06/2024
Updated
06/06/2024

Kenmerken

Thema
organisatie en bedrijfsvoering
Wijzigingsfrequentie
Jaarlijks
Labels
dienstverlening, indicatoren, onderzoek, onderzoek en advies, tevredenheid, utrecht, utrecht in cijfers

Eigenaar

Auteur
Utrecht http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Utrecht_(gemeente)
Uitgever
Utrecht http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Utrecht_(gemeente)
Catalogus
Data.Utrecht.nl https://open.dexspace.nl

Contact

Name
Onderzoek & Advies
E-mail
onderzoek@utrecht.nl

Metadata

Identificatiemiddel
https://data.utrecht.nl/dataset/indicatoren-tevredenheid-dienstverlening-tevredenheid-dienstverlening-
Metadata taal
Nederlands

Distributies (2)

Dashboard tevredenheid & dienstverlening

Op de homepagina van Utrecht in Cijfers ziet u vier hoofdthema’s Bevolking & bestuur (rood), Fysieke leefomgeving (groen), Economie & inkomen (blauw) en Sociale leefomgeving (geel). Elk hoofdthema bevat een aantal onderwerpen. Bij Bevolking & bestuur gaat het bijvoorbeeld om de onderwerpen bevolking, bewonersparticipatie en dienstverlening. Wanneer u met de muis over het icoon ‘i’ gaat of klikt op dit icoon, verschijnt meer informatie over dat onderwerp. Achter het tabblad 'Over' is eventueel een handleiding te vinden bij het gebruik van de dashboards en databank. Gegevens en figuren in de dashboards zijn te downloaden als PNG, Excel of CSV.

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Opmaak
Onbekend

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang

Databank

Op verschillende plekken in het dashboard vindt u een link naar de databank van Utrecht in Cijfers. In de databank vindt u een overzicht van alle cijfers. Het gaat dus om meer cijfers dan in de dashboards te vinden zijn. U kunt de databank vinden bovenaan de homepagina bij ‘Databank’ of via de knop onderaan de dashboards ‘Utrecht in Cijfers databank’. In de databank kunt u zelf cijfers samenstellen, bijvoorbeeld op wijkniveau. Achter het tabblad 'Over' is eventueel een handleiding te vinden bij het gebruik van de dashboards en databank. Gegevens in de databank zijn te downloaden als CSV, Excel, PDF, Word, XML of OpenOffice Calc-bestand en figuren tevens als PNG, JPG, GIF, BMP, EMF of PPT.

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Opmaak
XLSX

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang
dexes logo

Navigatie

  • Passport
  • Dexes catalogus
  • Clearing
  • AR
  • DMI PDC

Algemeen

  • FAQ
  • Ondersteuning
  • Wordt lid

Dexes

  • Kantoor Utrecht Vleutensevaart 100 3532 AD UTRECHT The Netherlands
  • KVK-nummer 76659119
  • info@dexes.nl
  • +31 6 4637 4892
© Copyrights 2019-2025 Dexes B.V. | Utrecht, The Netherlands
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring