Skip to main content
Dexes.eu
  • Home
  • About this dataspace
  • Log in
  • EN
    ENNL
  • Search

    Search through a plethora of datasets and services
  • Data

    • Search in dataspace
    • Add something else?

    Dataspaces

    • Search in dataspace

    My Dexes

    • My profile
    • My dataspaces
    • My agreements
    • My requests
    • Incoming requests

    Dexes

    • Become a member
    • Share your data
    • Start een dataspace

    Support

    • About Dexes
    • Support
    • FAQ
  • Anonymous

    Log in
  • Homepage

    Data

    Dataspaces

    My Dexes

    Dexes

    Support

    Data

    • Search in dataspace
    • Add something else?

    Dataspaces

    • Search in dataspace

    My Dexes

    • My profile
    • My dataspaces
    • My agreements
    • My requests
    • Incoming requests

    Dexes

    • Become a member
    • Share your data
    • Start een dataspace

    Support

    • About Dexes
    • Support
    • FAQ

Klant en kwaliteit

Dataset

Description

In opdracht van het managementteam van de dienst Sozawe van de gemeente Groningen voert Bureau Onderzoek een serie van onderzoeken uit over de tevredenheid van de klanten van Sozawe. Het eerste onderzoek heeft plaatsgevonden in juni 2003 onder klanten die ‘op traject’ zijn, dat wil zeggen dat zij uitvoering geven aan afspraken die zij met hun consulent hebben gemaakt over onder meer het vinden van een baan, het volgen van een opleiding, het zoeken van hulp bij een hulpverleningsinstelling en/of het opdoen van werkervaring.

Status

Disclosure level
Public
Available since
17/09/2024
Updated
17/09/2024

Features

Theme
social security
Change frequency
Unknown
Tags
SOZAWE, Schuldhulpverlening, klanttevredenheid

Ownership

Creator
Groningen http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente)
Publisher
Groningen http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente)
Source catalog
Groningen.DexCat.nl https://open.dexspace.nl

Contact

Name
Team OpenData Groningen
Email
opendata@groningen.nl

Metadata

Identifier
https://data.groningen.nl/dataset/klant-en-kwaliteit
Metadata language
Dutch

Distributions (4)

Klant en kwaliteit (deel 1) : trajecten, 2003

De centrale vraagstelling dit deel van het onderzoek is: ‘Hoe oordelen trajectklanten over de dienstverlening van de dienst Sozawe?’

Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

License
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY-NC (4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.nl
Format
PDF

Policy

No policies are applicable for this dataset
Ask for more information or send an access request
Access data

Klant en kwaliteit (deel 2) : schuldhulpverlening, 2004

Dit tweede onderzoek heeft plaatsgevonden onder klanten die gebruik maken van hulp bij schulden, dat wil zeggen dat zij op enige manier ondersteuning krijgen van GeldZorg en/of de Groningse Kredietbank (hierna: de Kredietbank) bij het omgaan met hun schulden.

Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

License
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Format
PDF

Policy

No policies are applicable for this dataset
Ask for more information or send an access request
Access data

Klant en kwaliteit (deel 3) : de wik, 2005

In dit rapport vindt u een beschrijving van een derde onderzoek in de reeks ‘Klant en Kwaliteit SOZAWE’ Hierin staat de dienstverlening in het kader van de Wet Inkomensondersteuning Kunstenaars, kortweg WIK, centraal.

Auteur: W. Hartholt

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

License
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Format
PDF

Policy

No policies are applicable for this dataset
Ask for more information or send an access request
Access data

Klant en kwaliteit (deel 4) : entree sozawe, 2005

In een reeks onderzoeken naar de tevredenheid van zijn klanten over de uitvoering van de taken van de dienst SOZAWE van de Gemeente Groningen is een vierde onderzoek gehouden naar de ontvangst van de klanten bij de dienst, zowel fysiek als via de telefoon en via papier.

Auteur: W. Hartholt

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

License
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Format
PDF

Policy

No policies are applicable for this dataset
Ask for more information or send an access request
Access data
dexes logo

Navigation

  • Passport
  • Dexes catalogus
  • Clearing
  • AR
  • DMI PDC

General

  • Become a member
  • FAQ
  • Support

Dexes

  • Kantoor Utrecht Vleutensevaart 100 3532 AD UTRECHT The Netherlands
  • KVK-nummer 76659119
  • info@dexes.nl
  • +31 6 4637 4892
© Copyrights 2019-2025 Dexes B.V. | Utrecht, The Netherlands
  • Cookie statement
  • Disclaimer
  • Privacy statement