Overslaan en naar de inhoud gaan
Dexes.eu
  • Home
  • Over deze dataspace
  • Inloggen
  • NL
    ENNL
  • Zoeken

    Zoek door een overvloed aan datasets en services
  • Data

    • Zoek in dataspace
    • Iets anders toevoegen?

    Dataspaces

    • Zoek in dataspace

    Mijn Dexes

    • Mijn profiel
    • Mijn dataspaces
    • Mijn overeenkomsten
    • Mijn verzoeken
    • Binnenkomende verzoeken

    Dexes

    • Wordt lid
    • Deel veilig je data
    • Start een dataspace

    Ondersteuning

    • Over Dexes
    • Ondersteuning
    • FAQ
  • Anoniem

    Inloggen
  • Homepagina

    Data

    Dataspaces

    Mijn Dexes

    Dexes

    Ondersteuning

    Data

    • Zoek in dataspace
    • Iets anders toevoegen?

    Dataspaces

    • Zoek in dataspace

    Mijn Dexes

    • Mijn profiel
    • Mijn dataspaces
    • Mijn overeenkomsten
    • Mijn verzoeken
    • Binnenkomende verzoeken

    Dexes

    • Wordt lid
    • Deel veilig je data
    • Start een dataspace

    Ondersteuning

    • Over Dexes
    • Ondersteuning
    • FAQ

Klant en kwaliteit

Dataset

Beschrijving

In opdracht van het managementteam van de dienst Sozawe van de gemeente Groningen voert Bureau Onderzoek een serie van onderzoeken uit over de tevredenheid van de klanten van Sozawe. Het eerste onderzoek heeft plaatsgevonden in juni 2003 onder klanten die ‘op traject’ zijn, dat wil zeggen dat zij uitvoering geven aan afspraken die zij met hun consulent hebben gemaakt over onder meer het vinden van een baan, het volgen van een opleiding, het zoeken van hulp bij een hulpverleningsinstelling en/of het opdoen van werkervaring.

Status

Openbaarheidsniveau
Publiek
Beschikbaar sinds
17/09/2024
Updated
17/09/2024

Kenmerken

Thema
sociale zekerheid
Wijzigingsfrequentie
Onbekend
Labels
SOZAWE, Schuldhulpverlening, klanttevredenheid

Eigenaar

Auteur
Groningen http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente)
Uitgever
Groningen http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Groningen_(gemeente)
Catalogus
Groningen.DexCat.nl https://open.dexspace.nl

Contact

Name
Team OpenData Groningen
E-mail
opendata@groningen.nl

Metadata

Identificatiemiddel
https://data.groningen.nl/dataset/klant-en-kwaliteit
Metadata taal
Nederlands

Distributies (4)

Klant en kwaliteit (deel 1) : trajecten, 2003

De centrale vraagstelling dit deel van het onderzoek is: ‘Hoe oordelen trajectklanten over de dienstverlening van de dienst Sozawe?’

Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY-NC (4.0) https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.nl
Opmaak
PDF

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang

Klant en kwaliteit (deel 2) : schuldhulpverlening, 2004

Dit tweede onderzoek heeft plaatsgevonden onder klanten die gebruik maken van hulp bij schulden, dat wil zeggen dat zij op enige manier ondersteuning krijgen van GeldZorg en/of de Groningse Kredietbank (hierna: de Kredietbank) bij het omgaan met hun schulden.

Auteur: W. Hartholt; M. van Teerns

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Opmaak
PDF

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang

Klant en kwaliteit (deel 3) : de wik, 2005

In dit rapport vindt u een beschrijving van een derde onderzoek in de reeks ‘Klant en Kwaliteit SOZAWE’ Hierin staat de dienstverlening in het kader van de Wet Inkomensondersteuning Kunstenaars, kortweg WIK, centraal.

Auteur: W. Hartholt

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Opmaak
PDF

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang

Klant en kwaliteit (deel 4) : entree sozawe, 2005

In een reeks onderzoeken naar de tevredenheid van zijn klanten over de uitvoering van de taken van de dienst SOZAWE van de Gemeente Groningen is een vierde onderzoek gehouden naar de ontvangst van de klanten bij de dienst, zowel fysiek als via de telefoon en via papier.

Auteur: W. Hartholt

Opdrachtgever: gem. Groningen, Sociale Zaken en Werk

Licentie
CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
Opmaak
PDF

Beleid

Geen policies van toepassing voor deze dataset
Vraag meer informatie of doe een verzoek
Toegang
dexes logo

Navigatie

  • Passport
  • Dexes catalogus
  • Clearing
  • AR
  • DMI PDC

Algemeen

  • FAQ
  • Ondersteuning
  • Wordt lid

Dexes

  • Kantoor Utrecht Vleutensevaart 100 3532 AD UTRECHT The Netherlands
  • KVK-nummer 76659119
  • info@dexes.nl
  • +31 6 4637 4892
© Copyrights 2019-2025 Dexes B.V. | Utrecht, The Netherlands
  • Cookieverklaring
  • Disclaimer
  • Privacyverklaring