Klanttevredenheidsonderzoek kardinge, meting 2008
Dataset
Description
HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcentrum Kardinge zijn ondergebracht; daarnaast komen ook zaken als bijvoorbeeld de facilitaire dienstverlening (schoonmaak), horeca en publiekszaken (o.a. balie) aan de orde.
Status
- Disclosure level
- Public
- Available since
- Updated
Features
- Theme
- Change frequency
- Unknown
- Tags
- Kardinge, klanttevredenheid, sportvoorzieningen
Ownership
- Source catalog
- Groningen.DexCat.nl https://open.dexspace.nl
Contact
- Name
- Team OpenData Groningen
- opendata@groningen.nl
Metadata
- Identifier
- https://data.groningen.nl/dataset/klanttevredenheidsonderzoek-kardinge-meting-2008
- Metadata language
- Dutch
Distributions (1)
Klanttevredenheidsonderzoek kardinge, meting 2008
Auteur: Hanzeconnect, M.B. Brunner; M. Julsing
Opdrachtgever: Gem. Groningen, Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn
- License
- CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
- Format
- No policies are applicable for this dataset Ask for more information or send an access request