Klanttevredenheidsonderzoek kardinge, meting 2008
Dataset
Beschrijving
HanzeConnect heeft in het eerste kwartaal van 2008 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder bezoekers van Sportcentrum Kardinge. Deze meting is een vervolg op de eerste twee metingen in 2002 en 2004. Hoofddoel van dit onderzoek is het in beeld brengen van de klanttevredenheid over een aantal hoofdpunten van de dienstverlening. Hierbij valt te denken aan de sportactiviteiten die in Sportcentrum Kardinge zijn ondergebracht; daarnaast komen ook zaken als bijvoorbeeld de facilitaire dienstverlening (schoonmaak), horeca en publiekszaken (o.a. balie) aan de orde.
Status
- Openbaarheidsniveau
- Publiek
- Beschikbaar sinds
- Updated
Kenmerken
- Thema
- Wijzigingsfrequentie
- Onbekend
- Labels
- Kardinge, klanttevredenheid, sportvoorzieningen
Eigenaar
Contact
- Name
- Team OpenData Groningen
- opendata@groningen.nl
Metadata
- Identificatiemiddel
- https://data.groningen.nl/dataset/klanttevredenheidsonderzoek-kardinge-meting-2008
- Metadata taal
- Nederlands
Distributies (1)
Klanttevredenheidsonderzoek kardinge, meting 2008
Auteur: Hanzeconnect, M.B. Brunner; M. Julsing
Opdrachtgever: Gem. Groningen, Onderwijs, Cultuur, Sport en Welzijn