Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken publiekszaken
Dataset
Description
Bezoekers van de loketten bij de gemeentelijke diensten DIA, SOZAWE en RO/EZ zijn geënquêteerd over de dienstverlening bij het loket. Dit Klanttevredenheidsonderzoek is onderdeel van de de Benchmark Publiekszaken. Deze benchmark vergelijkt jaarlijks de prestaties van gemeenten op het gebied van publieke dienstverlening aan de hand van kengetallen. De deelnemende gemeenten krijgen zo inzicht waarmee ze hun dienstverlening kunnen verbeteren. De resultaten worden ook opgenomen op de website waarstaatjegemeente.nl.
Status
- Disclosure level
- Public
- Available since
- Updated
Features
- Change frequency
- Unknown
- Tags
- Burgerzaken, Publiekszaken, Sociale zaken, economische zaken, parkeerloket
Ownership
- Source catalog
- Groningen.DexCat.nl https://open.dexspace.nl
Contact
- Name
- Team OpenData Groningen
- opendata@groningen.nl
Metadata
- Identifier
- https://data.groningen.nl/dataset/resultaten-klanttevredenheidsonderzoeken-publiekszaken
- Metadata language
- Dutch
Distributions (2)
Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken, 2011
Auteur: gem. Groningen, Onderzoek en Statistiek; A. Stinissen
Opdrachtgever: Gemeente Groningen
- License
- CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
- Format
- No policies are applicable for this dataset Ask for more information or send an access request
Policy
Klanttevredenheid baliebezoek 2012
Auteur: gem. Groningen, Onderzoek en Statistiek; A. Stinissen
Opdrachtgever: Gemeente Groningen
- License
- CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl CC-BY (4.0) http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.nl
- Format
- No policies are applicable for this dataset Ask for more information or send an access request