Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken publiekszaken
Dataset
Beschrijving
Bezoekers van de loketten bij de gemeentelijke diensten DIA, SOZAWE en RO/EZ zijn geënquêteerd over de dienstverlening bij het loket. Dit Klanttevredenheidsonderzoek is onderdeel van de de Benchmark Publiekszaken. Deze benchmark vergelijkt jaarlijks de prestaties van gemeenten op het gebied van publieke dienstverlening aan de hand van kengetallen. De deelnemende gemeenten krijgen zo inzicht waarmee ze hun dienstverlening kunnen verbeteren. De resultaten worden ook opgenomen op de website waarstaatjegemeente.nl.
Status
- Openbaarheidsniveau
- Publiek
- Beschikbaar sinds
- Updated
Kenmerken
- Wijzigingsfrequentie
- Onbekend
- Labels
- Burgerzaken, Publiekszaken, Sociale zaken, economische zaken, parkeerloket
Eigenaar
Contact
- Name
- Team OpenData Groningen
- opendata@groningen.nl
Metadata
- Identificatiemiddel
- https://data.groningen.nl/dataset/resultaten-klanttevredenheidsonderzoeken-publiekszaken
- Metadata taal
- Nederlands
Distributies (2)
Resultaten klanttevredenheidsonderzoeken, 2011
Auteur: gem. Groningen, Onderzoek en Statistiek; A. Stinissen
Opdrachtgever: Gemeente Groningen
Klanttevredenheid baliebezoek 2012
Auteur: gem. Groningen, Onderzoek en Statistiek; A. Stinissen
Opdrachtgever: Gemeente Groningen